Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 11 gevonden artikelen
 
 
  PERAKENDECİLİKTE BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ VE TÜKETİCİLERİN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ İLE İLGİLİ TUTUMLARINI TESPİT ETMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
 
 
Titel: PERAKENDECİLİKTE BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ VE TÜKETİCİLERİN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ İLE İLGİLİ TUTUMLARINI TESPİT ETMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Auteur: Emrah CENGİZ
Berna ÖZDEN
Verschenen in: Ege akademik bakis
Paginering: Jaargang 2 (2002) nr. 1 pagina's 65-78
Jaar: 2002
Inhoud: The total retail experience includes all the elementsin retail offering that encourage or inhibitconsumers during their contact with the retailer.One of the biggest challenges for today’s retailer isgenerating customer “excitement” because manypeople are bored with shopping or have little timefor it. In this atmosphere shopping malls are theraising establishments of retailing.This paper aims to expose retailing and shoppingmalls via reviewing the existing literature. Primaryand secondary resources developed the backbone ofthe study. Theorical and empirical data had beenscanned in the existing literature. Available books,articles, research reports, magazines, internet wereused to create this theorical framework. Primarydata were collected via questionnaire forexploratory research.
Uitgever: Ege University, Faculty of Economics and Administrative Sciences (provided by DOAJ)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland