Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Demonstrating Marketing Accountability
 
 
Titel: Demonstrating Marketing Accountability
Auteur: Gombeski, William R.
Britt, Jason
Taylor, Jan
Riggs, Karen
Wray, Tanya
Adkins, Wanda
Springate, Suzanne
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 25 (2008) nr. 4 pagina's 344-360
Jaar: 2008-11-26
Inhoud: Pressure on health care marketers to demonstrate effectiveness of their strategies and show their contribution to organizational goals is growing. A seven-tiered model based on the concepts of structure (having the right people, systems), process (doing the right things in the right way), and outcomes (results) is discussed. Examples of measures for each tier are provided and the benefits of using the model as a tool for measuring, organizing, tracking, and communicating appropriate information are provided. The model also provides a framework for helping management understand marketing's value and can serve as a vehicle for demonstrating marketing accountability.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 5 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland