Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Optimizing Marketing Intervention Strategies in the Obesogenic Environment: REACH FAR, the Eight Criteria for Program Planners
 
 
Titel: Optimizing Marketing Intervention Strategies in the Obesogenic Environment: REACH FAR, the Eight Criteria for Program Planners
Auteur: Harker, Michael
Harker, Debra
Burns, Robert
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 25 (2008) nr. 4 pagina's 329-343
Jaar: 2008-11-26
Inhoud: Obesity is a significant problem for most industrialised nations and an emerging one for developing nations (Organisation for Economic Co-operation and Development 2005). Childhood obesity is of particular concern. This paper, using systematic review procedures, has analysed the intervention strategies used to fight the obesity battle over the past twenty years. For a number of reasons the effectiveness of many intervention strategies was found wanting whilst a minority of cases studied were sound. These cases were analysed and a set of principles developed that could deliver improved processes and outcomes to the problems encountered by planners in the complex obesogenic environment.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland