Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 57 van 216 gevonden artikelen
 
 
  Does Description=Experience? A Fundamental Epistemological Error with Far-reaching Consequences
 
 
Titel: Does Description=Experience? A Fundamental Epistemological Error with Far-reaching Consequences
Auteur: Mason, John
Verschenen in: Cambridge journal of education
Paginering: Jaargang 19 (1989) nr. 3 pagina's 311-321
Jaar: 1989
Inhoud:
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 57 van 216 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland