Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Urban teachers’ implementation of SRSD for persuasive writing following practice-based professional development: positive effects mediated by compromised fidelity
 
 
Titel: Urban teachers’ implementation of SRSD for persuasive writing following practice-based professional development: positive effects mediated by compromised fidelity
Auteur: McKeown, Debra
FitzPatrick, Erin
Brown, Megan
Brindle, Mary
Owens, Julie
Hendrick, Robert
Verschenen in: Reading & writing
Paginering: Jaargang 32 (2018) nr. 6 pagina's 1483-1506
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland