Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 17 gevonden artikelen
 
 
  The Moderating Effect of Prior Experience in Consumers' Use of User-Image Based Versus Utilitarian Cues in Brand Attitude
 
 
Titel: The Moderating Effect of Prior Experience in Consumers' Use of User-Image Based Versus Utilitarian Cues in Brand Attitude
Auteur: Mangleburg, Tamara F.
Sirgy, M. Joseph
Grewal, Dhruv
Axsom, Danny
Hatzios, Maria
Claiborne, C. B.
Bogle, Trina
Verschenen in: Journal of business and psychology
Paginering: Jaargang 13 (1998) nr. 1 pagina's 101-113
Jaar: 1998
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland