Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 16 van 17 gevonden artikelen
 
 
  The Moderating Effect of Prior Experience in Consumers' Use of User-Image Based Versus Utilitarian Cues in Brand Attitude
 
 
Titel: The Moderating Effect of Prior Experience in Consumers' Use of User-Image Based Versus Utilitarian Cues in Brand Attitude
Auteur: Tamara F. Mangleburg
M. Joseph Sirgy
Dhruv Grewal
Danny Axsom
Maria Hatzios
C. B. Claiborne
Trina Bogle
Verschenen in: Journal of business and psychology
Paginering: Jaargang 13 (1998) nr. 1 pagina's 13 p.
Jaar: 1998-23
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic/Plenum Publishers, New York, U.S.A.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 16 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland