Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Text-belief consistency effect in L2 students’ integrated written representations based on multiple conflicting sources: Comparisons across summary vs. argumentation task instructions
 
 
Titel: Text-belief consistency effect in L2 students’ integrated written representations based on multiple conflicting sources: Comparisons across summary vs. argumentation task instructions
Auteur: Karimi, Mohammad N.
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 76 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland