Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 15 van 28 gevonden artikelen
 
 
  Number lines, but not area models, support children’s accuracy and conceptual models of fraction division
 
 
Titel: Number lines, but not area models, support children’s accuracy and conceptual models of fraction division
Auteur: Sidney, Pooja G.
Thompson, Clarissa A.
Rivera, Ferdinand D.
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 58 (2019) nr. C pagina's 288-298
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 15 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland