Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 20 gevonden artikelen
 
 
  Longitudinal relations among teacher-student closeness, cognitive flexibility, intrinsic reading motivation, and reading achievement
 
 
Titel: Longitudinal relations among teacher-student closeness, cognitive flexibility, intrinsic reading motivation, and reading achievement
Auteur: Huang, Jing
Siu, Carrey Tik-Sze
Cheung, Him
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 61 () nr. C pagina's 179-189
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 20 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland