Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 28 gevonden artikelen
 
 
  Does professional development reduce the influence of teacher stress on teacher–child interactions in pre-kindergarten classrooms?
 
 
Titel: Does professional development reduce the influence of teacher stress on teacher–child interactions in pre-kindergarten classrooms?
Auteur: Sandilos, Lia E.
Goble, Priscilla
Rimm-Kaufman, Sara E.
Pianta, Robert C.
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 42 (2018) nr. C pagina's 11 p.
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland