Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 28 gevonden artikelen
 
 
  Crossing the bridge to elementary school: The development of children’s working memory components in relation to teacher-student relationships and academic achievement
 
 
Titel: Crossing the bridge to elementary school: The development of children’s working memory components in relation to teacher-student relationships and academic achievement
Auteur: Vandenbroucke, Loren
Verschueren, Karine
Desoete, Annemie
Aunio, Pirjo
Ghesquière, Pol
Baeyens, Dieter
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 42 (2018) nr. C pagina's 10 p.
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland