Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 21 gevonden artikelen
 
 
  Teachers’ perceptions of the official curriculum: Problem solving and rigor
 
 
Titel: Teachers’ perceptions of the official curriculum: Problem solving and rigor
Auteur: Davis, Jon D.
McDuffie, Amy Roth
Drake, Corey
Seiwell, Amanda L.
Verschenen in: International journal of educational research
Paginering: Jaargang 93 (2019) nr. C pagina's 91-100
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 21 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland