Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Double consonants in English: graphemic, morphological, prosodic and etymological determinants Berg, Kristian
2015
29 3 p. 453-474
artikel
2 Effects of induced orthographic and semantic knowledge on subsequent learning: a test of the partial knowledge hypothesis Adlof, Suzanne
2016
29 3 p. 475-500
artikel
3 Morphological awareness and bilingual word learning: a longitudinal structural equation modeling study Zhang, Dongbo
2015
29 3 p. 383-407
artikel
4 Prosodic and phonemic awareness in children’s reading of long and short words Wade-Woolley, Lesly
2015
29 3 p. 371-382
artikel
5 Teachers’ reported practices for teaching writing in England Dockrell, Julie E.
2015
29 3 p. 409-434
artikel
6 The dynamics of narrative writing in primary grade children: writing process factors predict story quality Torkildsen, Janne von Koss
2015
29 3 p. 529-554
artikel
7 The effect of language specific factors on early written composition: the role of spelling, oral language and text generation skills in a shallow orthography Arfé, Barbara
2016
29 3 p. 501-527
artikel
8 Vocabulary does not complicate the simple view of reading Braze, David
2015
29 3 p. 435-451
artikel
9 Writing in the content areas: a Norwegian case study Hertzberg, Frøydis
2015
29 3 p. 555-576
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland