Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
11 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Developmental changes in the contributions of phonological processing skills to Chinese character reading and arithmetic
Yang, Xiujie
84
C
p.
artikel
2
Do easy-to-read adaptations really facilitate sentence processing for adults with a lower level of education? An experimental eye-tracking study
Rivero-Contreras, Miriam
84
C
p.
artikel
3
EARLI Association News
84
C
p.
artikel
4
EARLI title page
84
C
p.
artikel
5
Editorial board/Publication information
84
C
p.
artikel
6
How to guide learners' processing of multimedia lessons with pedagogical agents
Li, Wenjing
84
C
p.
artikel
7
Learning by teaching in immersive virtual reality – Absorption tendency increases learning outcomes
Chiquet, Sandra
84
C
p.
artikel
8
Revisiting “The Power of Feedback” from the perspective of the learner
Mandouit, Luke
84
C
p.
artikel
9
Rich data, poor information? Teachers’ perceptions of mean differences in graphical feedback from statewide tests
Merk, Samuel
84
C
p.
artikel
10
Taking a closer look at how higher education students process and use (discrepant) peer feedback
Van Meenen, Florence
84
C
p.
artikel
11
The effect of the simultaneous Prompting–Constant time delay instructional sequence on the teaching of early academic skills to students with intellectual disabilities
Aldosiry, Norah
84
C
p.
artikel
11 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland