Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 132 van 229 gevonden artikelen
 
 
  Learner-interface interaction in distance education: An extension of contemporary models and strategies for practitioners
 
 
Titel: Learner-interface interaction in distance education: An extension of contemporary models and strategies for practitioners
Auteur: Hillman, Daniel C. A.
Willis, Deborah J.
Gunawardena, Charlotte N.
Verschenen in: American journal of distance education
Paginering: Jaargang 8 (1994) nr. 2 pagina's 30-42
Jaar: 1994
Inhoud: Most treatments of the concept of interaction in distance education have been based on Moore's (1989) discussion of three types of interaction: learner-content, learner-instructor, and learner-learner. However, these previous discussions have failed to consider the interaction that occurs between the learner and the technologies used to deliver instruction. This article presents the concept of learner-interface interaction and recommends instructional design strategies that will facilitate students' acquisition of the skills needed to participate effectively in the electronic classroom.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 132 van 229 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland