Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Promise, Progress, Problems, and Paradoxes of Three Phases of Accountability: A Longitudinal Case Study of the Baltimore City Public Schools
 
 
Titel: Promise, Progress, Problems, and Paradoxes of Three Phases of Accountability: A Longitudinal Case Study of the Baltimore City Public Schools
Auteur: Stringfield, Samuel C.
Yakimowski-Srebnick, Mary E.
Verschenen in: American educational research journal
Paginering: Jaargang 42 (2005) nr. 1 pagina's 43-75
Jaar: 2005
Inhoud:
Uitgever: Sage Publications, Sage CA: Thousand Oaks, CA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland