Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 66 van 84 gevonden artikelen
 
 
  Teacher specialization and student perceived instructional quality: what are the relationships to student reading achievement?
 
 
Titel: Teacher specialization and student perceived instructional quality: what are the relationships to student reading achievement?
Auteur: Johansson, Stefan
Myrberg, Eva
Verschenen in: Educational assessment, evaluation and accountability
Paginering: Jaargang 31 (2019) nr. 2 pagina's 177-200
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 66 van 84 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland