Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 67 van 84 gevonden artikelen
 
 
  Teachers’ perceptions of effective teaching: a comparative study of elementary school teachers from China and the USA
 
 
Titel: Teachers’ perceptions of effective teaching: a comparative study of elementary school teachers from China and the USA
Auteur: Meng, Lingqi
Muñoz, Marco
Verschenen in: Educational assessment, evaluation and accountability
Paginering: Jaargang 28 (2015) nr. 2 pagina's 179-199
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 67 van 84 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland