Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Why do children learn to say “Broke”? A model of learning the past tense without feedback
 
 
Titel: Why do children learn to say “Broke”? A model of learning the past tense without feedback
Auteur: Taatgen, Niels A.
Anderson, John R.
Verschenen in: Cognition
Paginering: Jaargang 86 (2002) nr. 2 pagina's 33 p.
Jaar: 2002
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Science B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland