Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Academic Program Review: Cope, Robert
1991
3 2 p. 63-86
artikel
2 A Guide to Effective Use of Alumni Student Recruitment McCoy, James S.
1991
3 2 p. 105-112
artikel
3 Are U.S. Colleges and Universities Applying Marketing Techniques Properly and Within the Context of an Overall Marketing Plan? Goldgehn, Leslie A.
1991
3 2 p. 39-62
artikel
4 Enrollment Management: Jantzen, Jan
1991
3 2 p. 129-138
artikel
5 Factors and Strategies Which Influence the Marketing of Successful Fund Raising Programs in Small Private Colleges Kraus, Ronald J.
1991
3 2 p. 153-167
artikel
6 Guidelines for Using Market Research in College Publications Ziegler, Edward
1991
3 2 p. 139-152
artikel
7 Multiple Positions for an Academic Institution: Sekely, William S.
1991
3 2 p. 87-104
artikel
8 Opportunistic Marketing in Higher Education Wonders, Thomas J.
1991
3 2 p. 1-16
artikel
9 Perceptions Toward Marketing Higher Education: Taylor, Raymond E.
1991
3 2 p. 17-38
artikel
10 Prologue Hayes, Thomas J.
1991
3 2 p. 9-10
artikel
11 The Enrollment Challenge for Business Schools: Schmidt, Sandra L.
1991
3 2 p. 113-128
artikel
12 The Role of Public Relations in a Successful Fund-Raising Campaign Adams, Michael F.
1991
3 2 p. 169-175
artikel
13 Up the Organization Hayes, Thomas J.
1991
3 2 p. 177-179
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland