Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             17 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Benefit Segmentation Miaoulis, George
1984
2 1 p. 115-127
artikel
2 Environmental Design Can Strengthen a Hospital's Marketing Campaign Ruga, Wayne
1984
2 1 p. 43-61
artikel
3 Minimizing Advertising Risks Coleman, Thomas J.
1984
2 1 p. 83-89
artikel
4 PART III: MARKETING RESEARCH, SEGMENTATION, AND TARGETING 1984
2 1 p. 103-104
artikel
5 PART II: THE FOUR Ps OF HOSPITAL MARKETING-PRODUCT, PRICE, PLACE, AND PROMOTION 1984
2 1 p. 27-28
artikel
6 PART I: MARKETING POLICY AND PLANNING 1984
2 1 p. 1
artikel
7 Preface Winston, William J.
1984
2 1 p. 9-14
artikel
8 Price-A Primer on the 2nd "P" for Hospital Marketers Leven, Edward L.
1984
2 1 p. 33-42
artikel
9 Product Integrity Kaufman, Nathan
1984
2 1 p. 29-32
artikel
10 Public Policy and Hospital Marketing Winston, William J.
1984
2 1 p. 3-17
artikel
11 Renovated Hospital Building Provides Housing Alternative for the Elderly Goldman, Ellen F.
1984
2 1 p. 63-72
artikel
12 Segmentation Bases of the Elderly Health Care Consumer Thanopoulos, John
1984
2 1 p. 129-138
artikel
13 Strategic Planning in Hospitals Stier, Richard D.
1984
2 1 p. 19-26
artikel
14 "The Bottom Line on Advertising" Keynote Speech At Pinto, John
1984
2 1 p. 73-81
artikel
15 The Making of a Logo Nelson, Donald W.
1984
2 1 p. 91-101
artikel
16 Using Marketing Research to Estimate Market Potential and Feasibility Midei, Evon L.
1984
2 1 p. 105-113
artikel
17 Why Do the Majority of Marketing Programs in Hospitals Fail? Winston, William J.
1984
2 1 p. 17-21
artikel
                             17 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland