Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Comparison of Segment Retention Criteria for Finite Mixture Logit Models Andrews, Rick L.
2003
40 2 p. 235-243
artikel
2 A General Choice Model for Bundles with Multiple-Category Products: Application to Market Segmentation and Optimal Pricing for Bundles Chung, Jaihak
2003
40 2 p. 115-130
artikel
3 Book Review: Cross-Cultural Survey Methods Taylor, Charles R.
2003
40 2 p. 246-247
artikel
4 Book Review: Handbook of Mixed Methods in Social & Behavioral Research Compeau, Larry D.
2003
40 2 p. 244-245
artikel
5 Books Received 2003
40 2 p. 247
artikel
6 E-Customization Ansari, Asim
2003
40 2 p. 131-145
artikel
7 Multicriterion Clusterwise Regression for Joint Segmentation Settings: An Application to Customer Value Brusco, Michael J.
2003
40 2 p. 225-234
artikel
8 Simultaneous Signaling and Screening with Warranties Soberman, David A.
2003
40 2 p. 176-192
artikel
9 Specific Investments in Marketing Relationships: Expropriation and Bonding Effects Rokkan, Aksel I.
2003
40 2 p. 210-224
artikel
10 The Effect of Forced Choice on Choice Dhar, Ravi
2003
40 2 p. 146-160
artikel
11 The Impact of the Internet on Information Search for Automobiles Ratchford, Brian T.
2003
40 2 p. 193-209
artikel
12 The Reciprocal Effects of Brand Equity and Trivial Attributes Broniarczyk, Susan M.
2003
40 2 p. 161-175
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland