Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A New Measure of Brand Attitudinal Equity Based on the Zipf Distribution Hofmeyr, Jan
2008
50 2 p. 181-202
artikel
2 Book Review: – Les Binet and Peter Field-Marketing in the Era of Accountability Grant, Ian
2008
50 2 p. 296-297
artikel
3 Book Review: – Richard Layard – Happiness: Lessons from a New Science Nairn, Agnes
2008
50 2 p. 293-295
artikel
4 Editorial Mouncey, Peter
2008
50 2 p. 159-164
artikel
5 Forum - Culture, Communications and Business: The Power of Advanced Semiotics Maggio-Muller, Katja
2008
50 2 p. 169-180
artikel
6 Instantiation: Reframing Brand Communication Barnham, Chris
2008
50 2 p. 203-215
artikel
7 Mixed mode: The Only ‘Fitness’ Regime? Blyth, Bill
2008
50 2 p. 241-266
artikel
8 New Trends in Innovation and Customer Relationship Management: A Challenge for Market Researchers Maklan, Stan
2008
50 2 p. 221-240
artikel
9 Viewpoint - After 50 Years of IJMR, the State of Marketing Mcdonald, Malcolm
2008
50 2 p. 165-168
artikel
10 Web 2.0, Social Networks and the Future of Market Research Cooke, Mike
2008
50 2 p. 267-292
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland