Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Explicit instruction, input flood or study abroad: Which helps Japanese learners of English acquire adjective ordering? Marsden, Heather
2019
23 2 p. 158-178
artikel
2 Grammatical meaning and the second language classroom: Introduction Marsden, Heather
2019
23 2 p. 147-157
artikel
3 L1–L2 differences in the L2 classroom: Anticipating Anglophone learners’ difficulties with French pronoun interpretation Marsden, Heather
2019
23 2 p. 259-277
artikel
4 Notes on Contributors Marsden, Heather
2019
23 2 p. 145-146
artikel
5 Teaching the English article system: Definiteness and specificity in linguistically-informed instruction Marsden, Heather
2019
23 2 p. 200-217
artikel
6 The long-term effect of explicit instruction on learners’ knowledge on English articles Marsden, Heather
2019
23 2 p. 179-199
artikel
7 The meaning of negation in the second language classroom: Evidence from ‘any’ Marsden, Heather
2019
23 2 p. 218-236
artikel
8 The relationship between L2 instruction, exposure, and the L2 acquisition of a syntax–discourse property in L2 Spanish Marsden, Heather
2019
23 2 p. 237-258
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland