Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Comparing the added value of blended science and literacy curricula to inquiry-based science curricula in two 2nd-grade classrooms
Girod, Mark
2009
21
3
p. 13-32
artikel
2
Creative activities and their influence on identification in science: Three case studies
Shanahan, Marie-Claire
2009
21
3
p. 63-79
artikel
3
Editorial staff
2009
21
3
p. ii
artikel
4
Elementary preservice teachers’ experience with inquiry: Connecting evidence to explanation
Rogers, Meredith A. Park
2009
21
3
p. 47-61
artikel
5
Role-playing in science education: An effective strategy for developing multiple perspectives
Howes, Elaine V.
2009
21
3
p. 33-46
artikel
6
Statement of purpose, editorial board
2009
21
3
p. iii-iv
artikel
7
Using socioscientific issues in primary classrooms
Dolan, Thomas J.
2009
21
3
p. 1-12
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland