Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Comparing the added value of blended science and literacy curricula to inquiry-based science curricula in two 2nd-grade classrooms Girod, Mark
2009
21 3 p. 13-32
artikel
2 Creative activities and their influence on identification in science: Three case studies Shanahan, Marie-Claire
2009
21 3 p. 63-79
artikel
3 Editorial staff 2009
21 3 p. ii
artikel
4 Elementary preservice teachers’ experience with inquiry: Connecting evidence to explanation Rogers, Meredith A. Park
2009
21 3 p. 47-61
artikel
5 Role-playing in science education: An effective strategy for developing multiple perspectives Howes, Elaine V.
2009
21 3 p. 33-46
artikel
6 Statement of purpose, editorial board 2009
21 3 p. iii-iv
artikel
7 Using socioscientific issues in primary classrooms Dolan, Thomas J.
2009
21 3 p. 1-12
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland