Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Comparing the added value of blended science and literacy curricula to inquiry-based science curricula in two 2nd-grade classrooms
 
 
Titel: Comparing the added value of blended science and literacy curricula to inquiry-based science curricula in two 2nd-grade classrooms
Auteur: Girod, Mark
Twyman, Todd
Verschenen in: Journal of elementary science education
Paginering: Jaargang 21 (2009) nr. 3 pagina's 13-32
Jaar: 2009
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland