Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
All different or all the same? Exploring the diversity of professional practices in Portuguese school psychology
Mendes, Sofia A.
2016
32
2
p. 251-269
artikel
2
Examining the relationship between holistic/analytic style and classroom learning behaviors of high school students
Cheng, Hong-Yu
2016
32
2
p. 271-288
artikel
3
Getting out the most of the combination of working and learning: the case of teachers-in-training in Flanders
Gijbels, David
2016
32
2
p. 183-199
artikel
4
On-entry assessment of school competencies and academic achievement: a comparison between Slovenia and Germany
Vidmar, Maša
2016
32
2
p. 311-331
artikel
5
Participate or observe? Effects of economic classroom experiments on students’ economic literacy
Grol, Roel
2016
32
2
p. 289-310
artikel
6
Relationships between teachers’ metacognitive knowledge and students’ metacognitive knowledge and reading achievement
Soodla, Piret
2016
32
2
p. 201-218
artikel
7
Teaching historical contextualization: the construction of a reliable observation instrument
Huijgen, Tim
2016
32
2
p. 159-181
artikel
8
Teaching interactive practices and burnout: a study on Italian teachers
Mameli, Consuelo
2016
32
2
p. 219-234
artikel
9
University lecturers’ emotional responses to and coping with student feedback: a Finnish case study
Lutovac, Sonja
2016
32
2
p. 235-250
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland