Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Adolescents’ cheating and delinquent behavior from a justice-psychological perspective: the role of teacher justice
Donat, Matthias
2014
29
4
p. 635-651
artikel
2
Are teachers’ approaches to teaching responsive to individual student variation? A two-level structural equation modeling
Rosário, Pedro
2014
29
4
p. 577-601
artikel
3
Gender and age differences in awareness and endorsement of gender stereotypes about academic abilities
Kurtz-Costes, Beth
2014
29
4
p. 603-618
artikel
4
Interpreting histograms. As easy as it seems?
Lem, Stephanie
2014
29
4
p. 557-575
artikel
5
Learning to solve story problems—supporting transitions between reality and mathematics
Große, Cornelia S.
2014
29
4
p. 619-634
artikel
6
Motivational predictors of successful transition from grades 11 to 12 in South Africa
Grobler, Adelene A.
2014
29
4
p. 693-709
artikel
7
Stimulating positive emotional experiences in mathematics learning: influence of situational and personal factors
Winberg, T. Mikael
2014
29
4
p. 673-691
artikel
8
Testing elementary and secondary school students’ ability to perform historical perspective taking: the constructing of valid and reliable measure instruments
Huijgen, Tim
2014
29
4
p. 653-672
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland