Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Are teachers’ approaches to teaching responsive to individual student variation? A two-level structural equation modeling
 
 
Titel: Are teachers’ approaches to teaching responsive to individual student variation? A two-level structural equation modeling
Auteur: Rosário, Pedro
Núñez, José Carlos
Vallejo, Guilermo
Paiva, Olímpia
Valle, António
Fuentes, Sonia
Pinto, Ricardo
Verschenen in: European journal of psychology of education = Journal europeen de psychologie de l'éducation
Paginering: Jaargang 29 (2014) nr. 4 pagina's 577-601
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland