Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A definition for gamification: anchoring gamification in the service marketing literature Huotari, Kai
2016
27 1 p. 21-31
artikel
2 Electronic Markets on the media industry Alt, Rainer
2017
27 1 p. 1-5
artikel
3 Information systems research in the media industry Lugmayr, Artur
2016
27 1 p. 7-8
artikel
4 Profit earning and monetary loss bidding in online entertainment shopping: the impacts of bidding patterns and characteristics Li, Jin
2016
27 1 p. 77-90
artikel
5 Review of information systems research for media industry–recent advances, challenges, and introduction of information systems research in the media industry Lugmayr, Artur
2016
27 1 p. 33-47
artikel
6 Semantic metadata in the publishing industry – technological achievements and economic implications Pellegrini, Tassilo
2016
27 1 p. 9-20
artikel
7 SMEs’ online channel expansion: value creating activities Jeansson, John
2016
27 1 p. 49-66
artikel
8 The effect of free sampling strategies on freemium conversion rates Koch, Oliver Francis
2016
27 1 p. 67-76
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland