Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Accountability in the evaluation of teacher effectiveness: views of teachers and administrators
Fan, Xumei
35
4
p. 585-611
artikel
2
Assessing learning gaps and gains?
Skedsmo, Guri
35
4
p. 471-473
artikel
3
Correction to: Principals may inflate teacher evaluation scores to achieve important goals
Jones, Eli
35
4
p. 613
artikel
4
Large-scale diagnostic assessment in first-year university students: pre- and transpandemic comparison
Sánchez-Mendiola, Melchor
35
4
p. 503-523
artikel
5
Principals’ attitudes towards on-site school evaluations: contribution to sustained school reform
Bezem, Pablo
35
4
p. 557-583
artikel
6
School closure policies and student reading achievement: evidence across countries
Kennedy, Alec I.
35
4
p. 475-501
artikel
7
Teachers’ and principals’ perceptions of school climate: the role of principals’ leadership style in organizational quality
Veletić, Jelena
35
4
p. 525-555
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland