Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Aligning teacher assessments and teacher learning through a teacher learning progression
Veronica Santelices, Maria
34
4
p. 509-532
artikel
2
Assessment as a policy instrument and/or tool for professional development
Skedsmo, Guri
34
4
p. 423-425
artikel
3
Cognitive mechanisms for the formation of public perception about national testing: A case of NAPLAN in Australia
Lee, Jihyun
34
4
p. 427-457
artikel
4
Empathy as a selection criterion for medical students: is a valid assessment possible during personal interviews? A mixed-methods study
Kötter, Thomas
34
4
p. 533-552
artikel
5
Teachers’ beliefs about assessment and accountability
Tóth, Edit
34
4
p. 459-481
artikel
6
Teachers’ professional knowledge for teaching early literacy: conceptualization, measurement, and validation
König, Johannes
34
4
p. 483-507
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland