Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Teachers’ professional knowledge for teaching early literacy: conceptualization, measurement, and validation
 
 
Titel: Teachers’ professional knowledge for teaching early literacy: conceptualization, measurement, and validation
Auteur: König, Johannes
Hanke, Petra
Glutsch, Nina
Jäger-Biela, Daniela
Pohl, Thorsten
Becker-Mrotzek, Michael
Schabmann, Alfred
Waschewski, Tina
Verschenen in: Educational assessment, evaluation and accountability
Paginering: Jaargang 34 () nr. 4 pagina's 483-507
Jaar: 2022-06-25
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland