Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Factors associated with Chinese undergraduates’ perceptions of the ethical issues in classroom assessment practices—a mixed methods study
Gao, Ruiqin
34
3
p. 303-330
artikel
2
Grade retention and school entry age in Spain: a structural problem
Jerrim, John
34
3
p. 331-359
artikel
3
Learning to assess and evaluate complex realities
Skedsmo, Guri
34
3
p. 275-277
artikel
4
Mapping the constellation of assessment discourses: a scoping review study on assessment competence, literacy, capability, and identity
Coombs, Andrew
34
3
p. 279-301
artikel
5
The challenges of school inspection practice in demonstrating and improving education quality: stakeholder perceptions in China
Zheng, Hong
34
3
p. 391-422
artikel
6
The use of stakeholder voice through school self-evaluation in Turkish schools
Kurum, Gul
34
3
p. 361-389
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland