Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Factors associated with Chinese undergraduates’ perceptions of the ethical issues in classroom assessment practices—a mixed methods study Gao, Ruiqin

34 3 p. 303-330
artikel
2 Grade retention and school entry age in Spain: a structural problem Jerrim, John

34 3 p. 331-359
artikel
3 Learning to assess and evaluate complex realities Skedsmo, Guri

34 3 p. 275-277
artikel
4 Mapping the constellation of assessment discourses: a scoping review study on assessment competence, literacy, capability, and identity Coombs, Andrew

34 3 p. 279-301
artikel
5 The challenges of school inspection practice in demonstrating and improving education quality: stakeholder perceptions in China Zheng, Hong

34 3 p. 391-422
artikel
6 The use of stakeholder voice through school self-evaluation in Turkish schools Kurum, Gul

34 3 p. 361-389
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland