Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Challenges of remote assessment in higher education in the context of COVID-19: a case study of Middle East College
Guangul, Fiseha M.
32
4
p. 519-535
artikel
2
Consequences and outcomes of policies governing medium-stakes large-scale exit exams
Slomp, David
32
4
p. 431-460
artikel
3
Exploring the dimensionality of self-perceived performance assessment literacy (PAL)
Kelly, Michael P.
32
4
p. 499-517
artikel
4
Online vs. offline course evaluation revisited: testing the invariance of a course evaluation questionnaire using a multigroup confirmatory factor analysis framework
Laupper, Ellen
32
4
p. 481-498
artikel
5
School testing culture and teacher satisfaction
Smith, William C.
32
4
p. 461-479
artikel
6
Unintended effects of accountability policies and the quality of assessment and evaluation formats
Skedsmo, Guri
32
4
p. 427-429
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland