Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Chinese middle school teachers’ preferences regarding performance evaluation measures
Liu, Shujie
2016
28
2
p. 161-177
artikel
2
Teacher evaluation—accountability and improving teaching practices
Huber, Stephan Gerhard
2016
28
2
p. 105-109
artikel
3
Teachers’ perceptions of effective teaching: a comparative study of elementary school teachers from China and the USA
Meng, Lingqi
2015
28
2
p. 179-199
artikel
4
Unpacking the data: an analysis of the use of Danielson’s (2007) Framework for Professional Practice in a teaching residency program
Roegman, Rachel
2015
28
2
p. 111-137
artikel
5
Validating “value added” in the primary grades: one district’s attempts to increase fairness and inclusivity in its teacher evaluation system
Amrein-Beardsley, Audrey
2015
28
2
p. 139-159
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland