Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Validating “value added” in the primary grades: one district’s attempts to increase fairness and inclusivity in its teacher evaluation system
 
 
Titel: Validating “value added” in the primary grades: one district’s attempts to increase fairness and inclusivity in its teacher evaluation system
Auteur: Amrein-Beardsley, Audrey
Polasky, Sarah
Holloway-Libell, Jessica
Verschenen in: Educational assessment, evaluation and accountability
Paginering: Jaargang 28 (2015) nr. 2 pagina's 139-159
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland