Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A Design Perspective on the School-Work Boundary: A Hybrid Curriculum Model
Zitter, Ilya
2016
9
1
p. 111-131
artikel
2
Fostering Teacher Educators’ Professional Development on Practice-Based Research Through Communities of Inquiry
Willemse, T. Martijn
2015
9
1
p. 85-110
artikel
3
Improving Professional Practice through Practice-Based Research: VaKE (Values and Knowledge Education) in University-Based Teacher Education
Weinberger, Alfred
2015
9
1
p. 63-84
artikel
4
Learn to Lead: Mapping Workplace Learning of School Leaders
Hulsbos, Frank Arnoud
2015
9
1
p. 21-42
artikel
5
Measuring Teacher Educators’ Researcherly Disposition: Item Development and Scale Construction
Tack, Hanne
2016
9
1
p. 43-62
artikel
6
What is (good) practitioner research?
Heikkinen, Hannu L. T.
2016
9
1
p. 1-19
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland