Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An empirical evaluation of a customer-based brand equity model and its managerial implications Yu, Chunling
2008
2 4 p. 553-570
artikel
2 Profitability analysis of Chinese listed firms: 1992–2004 Niu, Jianjun
2008
2 4 p. 497-517
artikel
3 The formation and management of virtual teams in T Telecom Company Zhang, Kai
2008
2 4 p. 591-620
artikel
4 The formation and operation of modular organization: A case study on Haier’s “market-chain” reform Wang, Fengbin
2008
2 4 p. 621-654
artikel
5 The international harmonization progress of China Accounting Standards: A review of quantitative research Qu, Xiaohui
2008
2 4 p. 483-496
artikel
6 The structure and measurement of transformational leadership in China Li, Chaoping
2008
2 4 p. 571-590
artikel
7 Transference or severance: An exploratory study on brand relationship quality of China’s time-honored brands based on intergenerational influence He, Jiaxun
2008
2 4 p. 518-552
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland