Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Transference or severance: An exploratory study on brand relationship quality of China’s time-honored brands based on intergenerational influence
 
 
Titel: Transference or severance: An exploratory study on brand relationship quality of China’s time-honored brands based on intergenerational influence
Auteur: He, Jiaxun
Verschenen in: Frontiers of business research in China
Paginering: Jaargang 2 (2008) nr. 4 pagina's 518-552
Jaar: 2008
Inhoud:
Uitgever: SP Higher Education Press, Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland