Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Beirat 2011
28 2 p. 63
artikel
2 Die Messe – hocheffizientes Tool der Live Communication Lurati, Bruno
2011
28 2 p. 28-33
artikel
3 Goal Relations at Trade Shows – a B-to-B versus B-to-C Comparison Kästner, Evelyn
2011
28 2 p. 22-27
artikel
4 Lenkt der Blick? – Optimierungspotenzial in der Live-Kommunikation Ellert, Guido
2011
28 2 p. 14-21
artikel
5 Live Communication Belz, Christian
2011
28 2 p. 1
artikel
6 Live Communication 2011
28 2 p. 61-62
artikel
7 Live Communication im Wandel der Kommunikationsportfolios – Substitution oder Integration? Kirchgeorg, Manfred
2011
28 2 p. 7-13
artikel
8 Live Communication und Social Media –die perfekte Symbiose Hartmann, Dagobert
2011
28 2 p. 34-39
artikel
9 McDonald’s an der Olma: Fokus Umwelt – vom Anbau bis ins Restaurant Strachwitz, Aglaë
2011
28 2 p. 47-49
artikel
10 Messen: Live Marketing par excellence 2011
28 2 p. 4-6
artikel
11 Social Media – Eine neue Logik für das Marketing? Rossmann, Alexander
2011
28 2 p. 55-60
artikel
12 Von der Tabu- zur Wellness-Zone – Erfolgsgeschichte integrierter Kommunikation Holzer, Karin
2011
28 2 p. 50-54
artikel
13 Vorschau 3 | 2011 2011
28 2 p. 64
artikel
14 Wie Social Media im Vergleich zur klassischen Marketingkommunikation die Marke stärken Bruhn, Manfred
2011
28 2 p. 40-46
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland