Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 14 gevonden artikelen
 
 
  Wie Social Media im Vergleich zur klassischen Marketingkommunikation die Marke stärken
 
 
Titel: Wie Social Media im Vergleich zur klassischen Marketingkommunikation die Marke stärken
Auteur: Bruhn, Manfred
Schwarz, Jürgen
Schäfer, Daniela B.
Mareike Ahlers, Grit
Verschenen in: Marketing review St. Gallen
Paginering: Jaargang 28 (2011) nr. 2 pagina's 40-46
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Gabler Verlag, Wiesbaden
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland