Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Customer-perceived value and loyalty: how do key service quality dimensions matter in the context of B2C e-commerce? Jiang, Ling
2015
10 2 p. 301-317
artikel
2 Enemies of cloud services usage: inertia and switching costs Lucia-Palacios, Laura
2015
10 2 p. 447-467
artikel
3 Measuring word-of-mouth activity after a service encounter: are we measuring what customers communicate? Terblanche, Nic S.
2015
10 2 p. 283-299
artikel
4 Northern and southern Italian social cooperatives during the economic crisis: a multiple factor analysis Costa, Ericka
2015
10 2 p. 369-392
artikel
5 The effect of pre-flight attendants’ emotional intelligence, emotional labor, and emotional exhaustion on commitment to customer service Jeon, Aeeun
2015
10 2 p. 345-367
artikel
6 The influence of the source and valence of word-of-mouth information on post-failure and post-recovery evaluations Hess, Ronald L.
2015
10 2 p. 319-343
artikel
7 The influence of variability and strategy of service supply chains on performance Lo, Sonia M.
2015
10 2 p. 393-421
artikel
8 The multichannel customer’s service experience: building satisfaction and trust Fernández-Sabiote, Estela
2015
10 2 p. 423-445
artikel
9 The role of ethnicity in domestic intercultural service encounters Rizal, Hamid
2015
10 2 p. 263-282
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland