Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Customer-perceived value and loyalty: how do key service quality dimensions matter in the context of B2C e-commerce?
 
 
Titel: Customer-perceived value and loyalty: how do key service quality dimensions matter in the context of B2C e-commerce?
Auteur: Jiang, Ling
Jun, Minjoon
Yang, Zhilin
Verschenen in: Service business
Paginering: Jaargang 10 (2015) nr. 2 pagina's 301-317
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 9 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland