Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Affective level design for a role-playing videogame evaluated by a brain–computer interface and machine learning methods Balducci, Fabrizio
2016
33 4 p. 413-427
artikel
2 Communication system and team situation awareness in a multiplayer real-time learning environment: application to a virtual operating room Pons Lelardeux, Catherine
2017
33 4 p. 489-515
artikel
3 Designed emotions: challenges and potential methodologies for improving multisensory cues to enhance user engagement in immersive systems Kruijff, Ernst
2016
33 4 p. 471-488
artikel
4 EEG correlates of video game experience and user profile in motor-imagery-based brain–computer interaction Vourvopoulos, Athanasios
2016
33 4 p. 533-546
artikel
5 Generating various composite human faces from real 3D facial images Chalás, Igor
2016
33 4 p. 443-458
artikel
6 Hand gesture-based interactive puppetry system to assist storytelling for children Liang, Hui
2016
33 4 p. 517-531
artikel
7 LiverDefense: how to employ a tower defense game as a customisable research tool Brich, Julia
2016
33 4 p. 429-442
artikel
8 Preface to the special issue on VS-Games 2015 Debattista, Kurt
2017
33 4 p. 399-400
artikel
9 Visuohaptic augmented feedback for enhancing motor skills acquisition Asadipour, Ali
2016
33 4 p. 401-411
artikel
10 Webcam-based detection of emotional states Dingli, Alexiei
2016
33 4 p. 459-469
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland