Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An efficient time-windowing procedure for scheduling projects under multiple resource constraints Zamani, Reza
2004
26 3 p. 423-440
artikel
2 Approximation and analysis of a call center with flexible and specialized servers Shumsky, Robert A.
2004
26 3 p. 307-330
artikel
3 Editorial - Call Center Management Helber, Stefan
2004
26 3 p. 305
artikel
4 Insurance demand, the elasticity of risk aversion, and relative prudence: a further result Eichner, Thomas
2004
26 3 p. 441-446
artikel
5 Performance analysis of an inbound call center with skills-based routing Stolletz, Raik
2004
26 3 p. 331-352
artikel
6 Scaling and comparison of fluid limits of queues applied to call centers with time-varying parameters Jiménez, Tania
2004
26 3 p. 413-422
artikel
7 The impact of customers’ patience on delay and abandonment: some empirically-driven experiments with the M/M/n + G queue Mandelbaum, Avi
2004
26 3 p. 377-411
artikel
8 The impact of retrials on call center performance Aguir, Salah
2004
26 3 p. 353-376
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland