Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Analyzing the temporal evolution of students’ behaviors in open-ended learning environments
Kinnebrew, John S.
2014
9
2
p. 187-215
artikel
2
Dissecting sequences of regulation and cognition: statistical discourse analysis of primary school children’s collaborative learning
Molenaar, Inge
2013
9
2
p. 137-160
artikel
3
Elementary school students’ strategic learning: does task-type matter?
Malmberg, Jonna
2013
9
2
p. 113-136
artikel
4
Issues in dealing with sequential and temporal characteristics of self- and socially-regulated learning
Azevedo, Roger
2014
9
2
p. 217-228
artikel
5
Issues in researching self-regulated learning as patterns of events
Winne, Philip H.
2014
9
2
p. 229-237
artikel
6
Patterns of co-occurring non-verbal behaviour and self-directed speech; a comparison of three methodological approaches
Kuvalja, Martina
2013
9
2
p. 87-111
artikel
7
Process mining techniques for analysing patterns and strategies in students’ self-regulated learning
Bannert, Maria
2013
9
2
p. 161-185
artikel
8
Sequential and temporal characteristics of self and socially regulated learning
Molenaar, Inge
2014
9
2
p. 75-85
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland