Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Advocating for group interaction in the age of COVID-19
Järvelä, Sanna
15
2
p. 143-147
artikel
2
Capturing the participation and social dimensions of computer-supported collaborative learning through social network analysis: which method and measures matter?
Saqr, Mohammed
15
2
p. 227-248
artikel
3
Does collaborative learning design align with enactment? An innovative method of evaluating the alignment in the CSCL context
Zheng, Lanqin
15
2
p. 193-226
artikel
4
Regulating self-organized collaborative learning: the importance of homogeneous problem perception, immediacy and intensity of strategy use
Melzner, Nadine
15
2
p. 149-177
artikel
5
Talking about group (but not individual) process aids group performance
Kuhn, Deanna
15
2
p. 179-192
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring