Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Effects of conceptual, procedural, and declarative reflection on students’ structural knowledge in physics
Sarwar, Gul Shahzad
2015
63
2
p. 185-201
artikel
2
Helping preservice teachers (PSTs) understand the realities of poverty: innovative curriculum modules
Cho, Moon-Heum
2015
63
2
p. 303-324
artikel
3
Identifying potential types of guidance for supporting student inquiry when using virtual and remote labs in science: a literature review
Zacharia, Zacharias C.
2015
63
2
p. 257-302
artikel
4
Socio-technical dimensions of an outdoor mobile learning environment: a three-phase design-based research investigation
Land, Susan M.
2015
63
2
p. 229-255
artikel
5
The impact of technology-enhanced curriculum on learning advanced algebra in US high school classrooms
Hegedus, Stephen J.
2015
63
2
p. 203-228
artikel
6
The impact of text versus video communication on instructor feedback in blended courses
Borup, Jered
2015
63
2
p. 161-184
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland